Met de KPN ÉÉN telefooncentrale kun je kiezen uit een aantal gebruikersprofielen. Er is een profiel voor enkel vast bellen (kantoor) en een profiel voor vast-mobiel bellen, kortgezegd VaMo. Vast-mobiel integratie is voor medewerkers die zowel een vast nummer als een mobiel nummer hebben. Of voor medewerkers die geen vast toestel hebben maar wel met een vast nummer bereikbaar willen zijn op hun mobiel.
Vast-mobiel integratie integreert je mobiele toestel op netwerkniveau met de telefooncentrale waardoor elk gesprek via de telefooncentrale verloopt. Daarmee is je mobiele toestel volwaardig onderdeel van de telefooncentrale. Je bent dan altijd en overal bereikbaar via je vaste en mobiele nummer en voor collega’s op het verkorte interne nummer, ook op mobiel .
Met de gebruiksvriendelijke MijnGesprek App kunnen je vast-mobiele gebruikers veel dingen zelf regelen. Bijvoorbeeld de bereikbaarheid van zowel het vaste als het mobiele nummer. En met de app kunnen ze voicemails terugluisteren in willekeurige volgorde.
De voordelen van VaMo (Vast Mobiel integratie
In onderstaande tabel een overzicht van de voordelen van vast-mobiel integratie.
Mobiel geen integratie | Mobiel met vast-mobiel integratie | |
---|---|---|
Integratie met telefooncentrale bij bellen | ||
Met 06-nummer | ||
Met persoonlijk zakelijk nummer | Niet mogelijk | |
Met algemeen bedrijfsnummer | Niet mogelijk | |
Naar verkorte nummers van collega’s | Niet mogelijk | |
Integratie met telefooncentrale bij gebeld worden | ||
Op 06-nummer | ||
Op vast nummer of verkort nummer | Niet mogelijk | |
Vanuit telefooncentrale (bijv. belgroep, callcenter) | Niet mogelijk | |
Telefonische beschikbaarheid | ||
Beschikbaarheid inzichtelijk voor collega’s |
Office Connect – jouw aanspreekpunt voor telecom en IT
Vaste telefonie of mobiele telefonie, jij wilt goed bereikbaar zijn. Office Connect maakt het mogelijk. Neem vandaag nog contact met ons op voor een afspraak.