Optimaal bereikbaar met KPN ÉÉN MKB
Bereikbaarheid is prioriteit nummer 1 voor ieder MKB-bedrijf. Hoe bereikbaarder u bent, hoe beter uw klantcontact. Zou het dan niet handig zijn als u uw internet, vaste telefonie en mobiele telefonie kunt samenbrengen in één flexibele totaaloplossing?
Met KPN ÉÉN heb je je zakelijke bereikbaarheid zelf in de hand. Iedere collega heeft een eigen profiel, waarvan de instellingen met de gebruiksvriendelijk MijnGesprek-app naar wens kunnen worden aangepast. Denk aan het instellen van de voicemail, automatische doorschakelingen of het nummer waarmee zij uitbellen. Handig, want zo sluit de bereikbaarheid van je collega’s altijd aan bij de behoeften van je klant en de organisatie zelf.
Hieronder hebben we een aantal functionaliteiten van KPN ÉÉN MKB uitgelicht.
Vast-mobielintegratie: altijd bereikbaar op één vast nummer
Vast-mobiel integratie maakt de mobiele telefoon onderdeel van de telefooncentrale. Hierdoor ben je overal bereikbaar op je vaste zakelijke nummer en mis je nooit meer een oproep. Functionaliteiten van de telefooncentrale worden daarbij ook beschikbaar op je mobiele toestel. Zo kun je gesprekken makkelijker doorverbinden naar de juiste collega, of klanten even in de wacht zetten. Ook op deze manier richt je je zakelijke communicatie een stuk klantgerichter in.
Receptie+: eenvoudig beheer van inkomende oproepen
Met Receptie+ kun je inkomende oproepen nog makkelijker beheren. Het is de ideale oplossing voor taken die passen bij die van de receptionist. Vanuit één interface zie je of collega’s bereikbaar zijn en beheer je wachtrijen. Is een collega even niet bereikbaar, dan kan er direct een terugbelnotitie worden verstuurd. Receptie+ is daarmee een erg geschikte oplossing voor het in goede banen leiden van het belverkeer. De klant wordt zo nog sneller geholpen.
Gespreksrapportage: inzicht in het belgedrag
Inzicht in het belgedrag van uw collega’s toont aan hoe bereikbaar je organisatie écht is. Met de Gespreksrapportage-functie in KPN ÉÉN zie je de hoeveelheid inkomende, uitgaande en gemiste oproepen. Ook heb je zicht op de gemiddelde wachttijd, gesprekstijd en belactiviteiten per collega. Handig, want zo leer je direct op welke gebieden je eventueel verbeteringen kunt doorvoeren. Ook dat leidt uiteindelijk tot nóg klantgerichtere communicatie.
Office Connect – jouw aanspreekpunt voor telecom en IT
Hoe bereikbaar is jouw organisatie in deze thuiswerktijden? Neem geen genoegen met half werk, maar ga alleen voor het allerbeste. Office Connect staat voor je klaar. Met heldere taal en oplossingen waarmee je helemaal klaar bent voor de toekomst. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie.