Slider

Servicecontracten

IT & Telecom diensten zijn essentieel voor de bedrijfsvoering en processen van je organisatie. Een storing bijvoorbeeld kan grote gevolgen hebben. Het is onze verantwoordelijkheid om jouw IT & Telecom omgeving volledig te ondersteunen en een zo goed mogelijke beschikbaarheid te garanderen. Om ervoor te zorgen dat de bedrijfsvoering zo min mogelijk hinder ondervindt van een onderbreking of wijziging biedt Office Connect diverse servicecontracten aan. Met als doel het zo snel en efficiënt mogelijk oplossen van storingen en het verwerken van serviceverzoeken.

Om de kwaliteit van deze dienst op een hoog niveau te houden zijn onze medewerkers gecertificeerd en worden zij continue bijgeschoold over de nieuwste ontwikkelingen en processen. Dit hoge kennisniveau zorgt ervoor dat we storingen en servicevragen snel en adequaat kunnen beantwoorden en oplossen.

Onderstaand het overzicht van de verschillende servicecontracten.

 StandaardStandaard Plus24 / 7
Beschikbaarheid helpdeskCheckCheckCheck
Support bij storingenCheckCheckCheck
Mutaties op afstand uitgevoerdCheckCheckCheck
Werkzaamheden op locatieNacalculatie*Nacalculatie*Nacalculatie*
(Her)configuratie van centraleNacalculatie**Nacalculatie**Nacalculatie**
Service level
Servicewindow08.30 uur – 17.00 uur08.00 – 18.00 uur24 / 7
Responstijd na telefonische meldingBest effort< 4 kantooruren< 8 klokuren
Tarief per gebruiker, per maand
Eerste 10 gebruikers€ 2,50€ 3,00€ 4,00
11 – 25 gebruikers€ 1,75€ 2,25€ 3,25
26 of meer gebruikers€ 1,00€ 1,50€ 2,50
Tarief op hardware, per maand
Per geleverde router of switch€ 5,00€ 6,00€ 7,00

* Eerste 45 minuten €60, daarna €20 per 15 minuten. Inclusief voorrijkosten.
** €20 per 15 minuten.

Meer weten over de verschillende servicecontracten? Klik dan op onderstaande button, vul het contactformulier in en jouw accountmanager neemt zsm contact met je op.

Scroll naar top