Hoe telefonisch bereikbaar zijn jouw collega’s thuis? Nu iedereen thuiswerkt kan het lastiger lijken om samen te werken en voor iedereen bereikbaar te blijven. Met een slimme telefonieoplossing hoeft dat echter niet zo te zijn. Hiermee beschik je namelijk over functionaliteiten die je bereikbaarheid zelfs vergroten. We lichten een vijftal van die functionaliteiten voor je uit.
1. Ontvang vaste oproepen op je mobiele telefoon
Een apart telefoonnummer voor kantoor en een voor je mobiel; dat is natuurlijk allesbehalve handig. Met vast-mobielintegratie (VaMo) maak je dat gemakkelijker. Hierbij wordt je mobiele telefoon onderdeel van je telefooncentrale in de cloud. Daardoor ben je ook mobiel bereikbaar op je vaste zakelijke nummer en ben je direct veel bereikbaarder, waar je je ook bevindt.
2. Receptiefunctionaliteit
Klanten en collega’s worden pas echt goed geholpen als ze snel de juiste persoon te spreken krijgen. Met receptiefunctionaliteit maak je dat gemakkelijker. Je stelt heel eenvoudig doorschakelingen, wachtrijen en verkorte kiesnummers in. Oproepen worden daardoor sneller doorgezet naar een beschikbare collega. Je klant wordt niet langer van het kastje naar de muur gestuurd en krijgt sneller iemand te spreken.
3. Presence information
Presence information toont hoe beschikbaar je collega’s zijn. Je weet dan direct of je hem of haar kunt bereiken voor vragen en verzoeken. Is dat niet het geval, dan weet je direct wie er wél beschikbaar is. Dat scheelt veel onnodige contactmomenten. Bovendien draagt het bij aan een nog sterker en efficiënter klantcontact.
4. Voice-to-email
Hoe sneller je iemand terug kan bellen, hoe beter. Met voice-to-email ontvang je meldingen van gemiste oproepen in je e-mailbox. Vanuit je mail bel je direct terug, zonder dat je daarvoor je mobiele telefoon nodig hebt. Ongemerkt kan dat al snel behoorlijk wat tijd besparen. Daarnaast is het gewoon een veel eenvoudigere manier om klanten en collega’s sneller terug te bellen.
5. Oproepen aannemen via Microsoft Teams
Veel slimme telefonie kan worden geïntegreerd met andere apps, zoals Microsoft Teams. Daardoor ontstaat één werkomgeving en hoeft er niet langer geschakeld te worden tussen verschillende oplossingen. Binnenkomende oproepen neem je via Teams aan en met hetzelfde gemak bel je naar buiten. Dat werkt niet alleen sneller, maar ook veel efficiënter. Zo verbeter je eenvoudig het klantcontact.
Word ook altijd telefonisch bereikbaar voor je klant
Wil jij de bereikbaarheid van collega’s thuis ook verbeteren en hen zo makkelijker laten werken? Neem dan contact met ons op, en wij regelen het voor je. Zo profiteer je met KPN EEN van alle bovenstaande voordelen en nog veel meer. Klik hier als je meer wilt lezen over onze telefonieoplossingen. Als KPN Excellence Partner vertellen we je bij Office Connect graag over de mogelijkheden voor jouw organisatie.