KPN zet vol in op KPN-merk

KPN wil de onbetwiste kwaliteitsprovider zijn met de beste diensten, klantenservice en netwerken en
heeft met het KPN-merk de ambitie alle klantengroepen in de verschillende segmenten te bedienen,
van voordeeldiensten tot premium diensten. Daarom gaat KPN alle focus leggen op het KPN-merk
met gecombineerde diensten voor Nederlandse huishoudens en bedrijven.

Om uitvoering te geven aan deze strategie, zal KPN in de loop van 2019 en 2020 het KPN-merk
aanvullen met de sterke eigenschappen van de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes
Telecom. Voor klanten van deze merken verandert er niets. KPN heeft het voornemen om op termijn
de dienstverlening van deze merken verder te laten gaan onder de vlag van het KPN-merk.

“Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen
van de afzonderlijke merken, zoals de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare
voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes
Telecom”, zegt Jean-Pascal Van Overbeke, Hoofd Consumentenmarkt van KPN. “Hierdoor zijn we in
staat om consumenten en ondernemers een nog betere gebruikerservaring te bieden met
toonaangevende combinaties van vaste en mobiele diensten. We starten bijvoorbeeld in april met het
bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.”

Scroll naar top