previous arrow
next arrow
Slider

Telefonie

Ook thuis optimaal bereikbaar met telefonie via KPN EEN

Thuiswerken mag niet ten koste gaan van je bereikbaarheid. Dat geldt natuurlijk ook voor zakelijke telefonie. Ook thuis moeten je collega’s zonder problemen bereikbaar zijn voor klanten. KPN EEN maakt dat gemakkelijk. Deze zakelijke totaaloplossing biedt veel mogelijkheden om klantcontact op afstand flexibeler én makkelijker te maken.

MijnGesprek KPN EEN

MijnGesprek: bepaal zelf hoe bereikbaar je bent

Met KPN EEN is je zakelijke bereikbaarheid niet langer afhankelijk van je provider. Via de MijnGesprek-app heb je zelf de touwtjes in handen. Iedere collega heeft een eigen profiel, waarvan de instellingen naar wens kunnen worden aangepast. Denk aan het instellen van de voicemail, automatische doorschakelingen of het nummer waarmee zij uitbellen. Handig, want zo sluit de bereikbaarheid van je collega’s altijd aan bij de behoeften van je klant en de organisatie zelf.

Vast-mobielintegratie: altijd bereikbaar op één vast nummer

Vast-mobielintegratie in KPN EEN maakt de mobiele telefoon onderdeel van de telefooncentrale in de cloud. Dat is om diverse redenen handig; je bent bijvoorbeeld overal bereikbaar op je vaste zakelijke nummer. Dat oogt professioneel én je mist nooit meer een oproep. Functionaliteiten van de telefooncentrale worden daarbij ook beschikbaar op je mobiele toestel. Zo kun je gesprekken makkelijker doorverbinden naar de juiste collega, of klanten even in de wacht zetten. Ook op deze manier richt je je zakelijke communicatie een stuk klantgerichter in.

Receptie+: eenvoudig beheer van inkomende oproepen

Met Receptie+ kun je inkomende oproepen nog makkelijker beheren. Het is de ideale oplossing voor taken die passen bij die van de receptionist. Vanuit één interface zie je of collega’s bereikbaar zijn en beheer je wachtrijen. Is een collega even niet bereikbaar, dan kan er direct een terugbelnotitie worden verstuurd. Receptie+ is daarmee een erg geschikte oplossing voor het in goede banen leiden van het belverkeer. De klant wordt zo nog sneller geholpen.

Gespreksrapportage: inzicht in het belgedrag

Inzicht in het belgedrag van uw collega’s toont aan hoe bereikbaar je organisatie écht is. Met de Gespreksrapportage-functie in KPN EEN zie je de hoeveelheid inkomende, uitgaande en gemiste oproepen. Ook heb je zicht op de gemiddelde wachttijd, gesprekstijd en belactiviteiten per collega. Handig, want zo leer je direct op welke gebieden je eventueel verbeteringen kunt doorvoeren. Ook dat leidt uiteindelijk tot nóg klantgerichtere communicatie.

De belangrijkste functionaliteiten van KPN EEN rondom telefonie

  • Bepaal zelf hoe bereikbaar je bent
  • Communiceren zoals jij wilt, gewoon vanuit één interface
  • Eenvoudig integratie van vaste en mobiele telefonie
  • Gebruiksvriendelijk beheer van belverkeer dankzij receptiefunctionaliteit
  • Inzicht in het belgedrag van je collega's

Bereikbaar tegen vaste maandelijkse tarieven

Met KPN stel je zelf je ideale telefonieoplossing samen. Als KPN Excellence Partner ondersteunen wij je hier natuurlijk graag in. Deze partnerstatus toont aan dat wij over de juiste kennis beschikken om je snel te voorzien van een KPN EEN-oplossing die volledig aansluit bij je wensen en eisen.

Office Connect – jouw aanspreekpunt voor telecom en IT

Hoe bereikbaar is jouw organisatie in deze thuiswerktijden? Neem geen genoegen met half werk, maar ga alleen voor het allerbeste. Office Connect staat voor je klaar. Met heldere taal en oplossingen waarmee je helemaal klaar bent voor de toekomst. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie.

Scroll naar top